Skitdag!

Usch vilken tråkig dag det har varit, jättesegt på jobbet och minuterna har känts som timmar!

Men nu är jag äntligen hemma med min underbara familj, förutom Mats då som precis åkte iväg till Nyppa..

 

Har plockat undan lite så nu kan jag med gott samvete ligga på soffan hela kvällen och kika på tv:n :)

 

Imorrn efter jobbet ska vi ha nån slags after work så vi blir bjudna på middag som förhoppningsvis är god och så ska vi ha några gemensamma aktiviteter.. Hoppas på att dagen blir roligare imorgon :)



Kommentarer
Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-19 @ 11:26:17
URL: http://millahoman.blogg.se/
Emelie

sv: Nejnej, vi bara kikade =)

2010-10-19 @ 21:59:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0