Söndag!

Vaknade imorse vid halv 7 av att Amanda var jätteledsen och var kvar inne på sitt rum.

Den första tanken som alltid när hon vaknar ledsen är att; Nu har hon kissat på sig.. kände hur jobbigt det skulle bli.

 

Men det var inte så som tur va, hon kom på att hon somnade innan Dansfeber började igår och att hon inte fick något godis. Så hon får ha sitt lördagsmys idag kl. 11.30 istället :)

 

Dom fick varsitt päron och det gick bara några sekunder så kommer Nora springades och skriker, hon tappade tanden som vi skulle dra ut idag :)

Så nu har hon tappat 6 tänder!

 

Somnade om i sängen en stund och sen åt vi frukost.

 

Har diskat undan lite, startat en maskin med tvätt och har duschat!

Blir en slapp dag idag, tror alla börjar bli förkylda igen.. :/ Hade sån fruktansvärd huvudvärk hela dagen igår och jag känner att den är på ingång igen. Är alldeles tjock i näsan och i halsen.

 

Tur att vi var och storhandlade igår efter fotbollen så det finns mat hemma så vi slipper gå utanför dörren idag!

Barnen var helt underbara på affärn igår, Nora gick med listan och strök över det vi hade tagit och berättade vad vi hade kvar medans Amanda blippade alla grejer.

När vi nästan var färdiga så slutade scannern att fungera så vi fick packa upp allting på bandet till slut ändå :(

Hon bjöd på påsarna iallafall för besväret :)

 

Nu ska jag kika runt lite på alla bloggar innan jag ska bänka mig framför tv:n med ungarna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0