Ångest!

Jag har precis suttit och läst igenom hela gravidbloggen och jag har världens ångest.

Tänk att graviditeten gick så fort ändå, önskar på nåt sätt att jag skulle kunna få börja om från början igen. Jag vill alltid vara gravid och alltid ha en bäbis..


 

Alla tankar, funderingar, förväntningar och längtan under graviditeten är förbi och jag kanske aldrig får uppleva det igen! :(

Sitter och bölar som ett litet barn just nu, tänk vad hormonerna kan göra med en!


 

Nu har vi ett nytt litet liv här hemma, världens vackraste bäbis.. som snart inte är en bäbis längre.. ÅNGEST IGEN!!


 

Usch, nu får jag rycka upp mig.. jag får se till att skaffa en liten sladdis sen :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0