Dagen idag..

Jag har haft lite svårt att bestämma mig för hur jag vill göra med bloggarna, jag har försökt att skriva lite i båda under en lång tid men det känns inte så kul att skriva samma inlägg i båda samtidigt som jag vill ha allt samlat på samma ställe.. :/ Helst av allt skulle jag vilja samla ALLA inlägg jag skrivit på ett och samma ställe. Jag har väldigt svårt för att släppa taget om saker och jag skulle aldrig kunna "stänga" ner någon av bloggarna..!

Jag tror att jag har kommit på en lösning nu, jag kommer att skriva mest i den andra bloggen som ni hittar här! Det är lättare att mobilblogga och det känns enklast att hålla mig mest på ett ställe. Här kommer jag att skriva en sammanfattning av dagen som varit. Ska försöka skriva nåt varje dag iallafall..


Idag har vi varit hemma hela familjen, alla börjar bli lite sjuka :/ Mats har varit dålig sedan andra dagen på BB, han är förkyld och har ont i halsen. Nora hostar och Amanda har börjat snora. Jag har haft huvudvärk nästan hela dagen! :(

Vi har bara tagit det lugnt. 

Vid lunchtid for jag och hämtade en massa flyttkartonger, 30 st! Det är bara lägenheten som fattas nu.. Det känns inte alls kul att behöva flytta och denna gången är det inte frivilligt. Vi kan helt enkelt inte bo kvar här :(


BVC-tanten ringde idag också, vi får samma som när Amanda var liten! :) Hon kommer hit på onsdag eftermiddag, ska bli kul att se hur "tjock" Freja har blivit!


På eftermiddagen var jag så trött och huvudet värkte så jag la mig och vilade med Freja. Under tiden så duschade Mats med Amanda, dom hade haft skitkul tydligen  :) Han väckte mig när maten var klar!
Underbara karl, det var välbehövligt! TACK! <3


Ikväll har vi myst till det med lite glass och cola framför tv:n och snart är det dags att krypa ner i sängen..


Imorgon ska jag nog träffa Nathalie om hon inte får för sig att föda barn istället :D
Avslutar med en bild på mina underbara barn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0