I´m still waiting

Jag önskar jag kunde skriva att det har kommit en bäbis men det har det inte.

Har haft fullt upp med en massa annat hela dagen!

 

Efter frullen och duschen imorse så åkte jag iväg till Nathalie och fikade, vi satt och pratade i 3½ timme! Tiden bara flög iväg, tiden går fort när man har roligt.. eller hur? :)

 

Efter det så åkte jag in till mitt NYA jobb och hämtade ett papper och skrev under ansökan om tjänstledighet, som det ser ut nu så kommer att börja jobba lite lätt i början på mars. Får se hur mycket och så sedan! :D

 

Nora har spelat match ikväll igen fast idag var det med 04:orna. Och hon fick äntligen göra sitt efterlängtade MÅL! Hon sprang med bollen själv mot målvakten och fick till ett riktigt skott. Gissa om jag är stolt!? ;)

Som belöning ska vi äta pizza till kvällsfika (som mamma/mormor betalar) :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0