Onsdag!

Jag var trött som aldrig förr imorse vid 6 när Freja vaknade, som tur va kunde jag somna om en stund till.

På förmiddagen städade jag undan lite här hemma innan vi fick hembesök från BVC. Freja vägdes och hon hade gått upp bra i vikt, nästan 240 gram på en vecka! :)

 

Har rensat Noras garderob och stackaren fick nästan inga kläder kvar, hon har växt en hel del i sommar känns det som.

Imorgon börjar hon i 2:an, helt sjukt! Tiden går alldeles för fort :/

Hon säger att det inte ska bli så kul men hon har sett nervös och pirrig ut hela dagen! :D

 

Har börjat rensa alla kort på datorn också, ett evighetsgöra! Ska bli så skönt när det är klart..

 

Jag ska snart ta och krypa ner i sängen så jag kommer upp i tid imorrn!

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0