Onsdag!

Idag har jag varit på "gamla" jobbet hela dagen.. Jag är fortfarande anställd t.o.m den 11 september. Det kändes jättekonstigt att skriva under uppsägningspapperet. Tänk att jag ska byta jobb, det trodde jag aldrig. Jag trodde att jag skulle bli en av alla som har jobbat på Försäkringskassan hela livet :)

Jag träffade en massa kollegor och fick jättefina presenter, åt lunch och surrade en massa.
Jag kom dit kl 10 ungefär och kom därifrån vid 15-tiden! 

Ikväll blir det en tidig kväll, jag är helt slut efter natten som var. Freja hade ont i magen så jag sov mestadels med henne på magen halvt sittande i sängen :/
Jag börjar bli förkyld också, helt fel tidpunkt att bli sjuk nu eftersom jag kommer att vara ensam med barna några dagar.. Men det ska nog gå bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0