Tandläkaren!

Jag var hos tandläkaren igår och jag var aningen nervös över att jag skulle ha något hål. Det brukar nämligen ila lite i dom ibland.
Jag har inte kollat tänderna sedan 18-årskontrollen och det är ju några år sedan. 

Efter att ha kommenterat min "graviditet" så började hon med att ta röntgenbilder, fy fan vad ont det gör att ha den där jävla saken i munnen :(
Hon kikade på bilderna och frågade om min mamma levde... hmmm.. tankarna började snurra..

Hon tyckte att jag skulle hälsa henne att hon kunde vara sååååå stolt över mig! Jag har tydligen suveräna tänder, inte ett hål och inge karies! Bara lite tandsten men det har jag alltid haft och jag tog ju bort en hel del i maj (det var lite kvar som hon tog bort).
Skaffade en sån där försäkring men hamnade i klass 3 pga tandstenen och min piercing som jag vägrar plocka bort. Den får vara värd 29 kr/mån. :D

Så mamma och pappa, nu kan ni vara stolta!
Jag är 27 år gammal och har aldrig haft ett hål... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0