Tisdag

Freja sov ganska bra under natten, synd bara att jag inte har vett att gå och lägga mig i tid.
La mig i sängen vid halv 1 efter att Freja hade ätit och sedan vaknade hon vid 4.

Idag har jag plockat undan lite här hemma och så var vi på affärn hela familjen. Frejas premiärtur! :)
Det gick hur bra som helst, hon sov hela tiden och är därmed inte så lättväckt.

På kvällskvisten så fick hon bada för första gången. Hon skrek en del i början men sedan gick det bättre.
Nu har jag ångest igen, är rädd för att hon inte längre kommer att lukta bäbis :(

Jag ska snart ta och krypa ner i sängen så jag får lite mer sömn än natten som var! :)
Imorrn får vi hembesök av "tanten" på BVC!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0