Tisdag

Jag är hemma och bäbisen ligger kvar i magen, jag har inte haft tid att sitta vid datorn förrän nu.. :)

Vaknade sent imorse och flög upp ur sängen, klockan var 10 då!

Var upp och kissade 3 gånger under natten och drömde om att jag födde tvillingar..

 

Idag har jag varit en sväng på stan och hejjat på Zandra och sedan for jag ut till Sälsten och mötte upp Nathalie. Vi satt och surrade i 2 timmar innan det var dags att åka hemöver och stoppa något i magen.

Det är skönt att ha någon i samma sits att surra med så Mats slipper höra på allt tjat om graviditeten :D

 

Är ganska trött nu så det blir nog en tidig kväll ikväll om inte älsklingen har någon bra film på G!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0