Torsdag!

Jag tänkte sitta uppe igårkväll och vänta på att Freja ville äta, hade räknat med att hon skulle vara hungrig vid 23.
Jag la mig tidigare ändå och tänkte att om jag får sova en halvtimme innan så är det ju bra.. Hon vaknade inte förrän vid kvart över 1! Vilken tur att jag inte satt uppe och väntade! :)
Idag har jag inte haft tid att sitta vid datorn förrän på kvällskvisten, vi har haft fullt upp!
Vi (jag och Amanda) började dagen med att skjutsa Nora till skolan (första dagen i 2an!), sedan for vi hem och rensade hennes garderob.
Efter det så tog vi en tur på stan och shoppade en del, vad hittar ni HÄR!
Vi hann hem och fika lite innan det var dags att hämta hem Nora. Tittade på tv:n och vilade innan det var dags för middag.
Och hela kvällen har vi tillbringat med Freja som har lite ont i magen, stackaren!
Nu ska vi krypa ner och göra kväll, ny dag imorrn! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0