Sämsta dagen någonsin!

Jag säger som Nora: Idag är det min sämsta dag någonsin!

Dagen började hyffsat bortsett från den enorma tröttheten, hade ett riktigt bra lönesamtal men dagen slutade i total kaos.

Var så irriterad och less när jag for från jobbet, det är så mycket nu. Väntar på ett beslut som aldrig verkar komma, sommarledigheten ska planeras, föräldrapenningsdagar ska räknas och planeras.. Och dessutom så kommer mitt liv att vara ett helvete från den 28 mars till 27 maj!!

När vi for och skulle hämta barna så bröt jag ihop i bilen, inte alls kul.

Tur att barnen slapp se mig iallafall men jag känner att det är så mycket mer som behöver komma ut! :(

 

Imorrn ska vi till Sundsvall med Nora och jag är ledig i helgen..!

 

Ikväll ska jag och älsklingen ligga på soffan och tycka synd om oss själva, ibland får man faktiskt göra det!



Kommentarer
Elin

Men Jannice, det lät inte alls nå roligt! Men det är skönt att få ut lite av det man bär inne i alla fall. Man mår lite bättre. Hoppas det ordnar sig. Kram

2011-02-10 @ 20:48:43
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0