Sjuka fredag!

Kände mig lite seg igår och imorse när jag vaknade hade jag feber.. har ont i kroppen, skallen och fryser som en gris.

Älsklingen är sjuk han med, exakt samma symptom som mig så vi har gått runt och klagat hela dagen!

 

Vi kom iväg på mötet iallafall och det kändes bra, skönt att få sitta med och lyssna lite och gubben vi träffade var glad att jag kunde komma. Han fick höra även min syn på vårat liv osv.. Nu hoppas jag på att det händer lite positiva saker i framtiden för älsklingen :)

Efter mötet hämtade vi hem Nora från skolan, köpte lite gott till ikväll och åt en tidig middag.

 

Hoppas på att jag är piggare imorrn och att vi alla är friska på söndag då det är innebandy och kalas :D



Kommentarer
Lixy

fin blogg :)

2011-01-28 @ 09:52:10
URL: http://lixy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0