En fika på stan

Har varit på dejt idag och träffat en supertrevlig tjej som jag inte känner sedan innan :)
Var lite nervös innan men det gick bra.. Tyckte vi klickade bra och vi hade lite att prata om eftersom hon också ska ha en liten bäbis vid samma tidpunkt som mig. Hoppas på att det blir fler träffar framöver så vi kan lära känna varandra lite bättre :D
Shoppade lite också när jag ändå var på stan:
-Strumpor och vantar till bäbis
-Amningslinne och BH till mig
-Schampoo och balsam att packa ner i BB-väskan (fick lite parfymprover också)
-Mascara och en ögonfransböjare
-Öronproppar till barnen tills ikväll
Tror det var allt :)
Nu ska jag gå och vila så jag är pigg tills ikväll...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0