Eric Saade

Trots att det var lite svårt att se någonting så tyckte jag att det var riktigt bra! :) Jag blev glatt överraskad, han var mycket bättre än vad jag trodde att han skulle vara..
Nora och Amanda var helt till sig nästan hela tiden, dom blev lite trötta mot slutet.
Jag är helt slut i ryggen och i axlarna efter att ha haft Amanda sittandes där alldeles för länge.. Trodde det kanske skulle sätta lite fart på bäbisen i magen men det verkar inte som det :/
Ett stort tack till Sandra som tog hand om mina barn, utan dig hade dom inte sett ett endaste skvatt! :D
Nora fick en fin tröja och Amanda en singel av farmor, jag har nöjda och glada barn som just nu ligger och sover.. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0