Familjedag i Huljen!

Vi har varit hos mamma i Huljen idag, dom hade någon familjedag med gåbingo, lekar, lotteri och så grillade vi till middag. Det var ganska kul förutom att allt tog så himla lång tid hela tiden..

Vi vann iallafall på 2 av våra lotter och maten som mamma och Kjell bjöd på var jättegod! :D

 

Barnen stannade kvar där och vi sitter vid varsin dator här hemma.

Jag fick så dåligt samvete när vi for därifrån, lite tidigare än tänkt. Fan vad jag tycker det är jobbigt att vara mig ibland, det kom några tårar. Tyckte så synd om mamma som blev alldeles ensam med barna :(

 

Vi åkte tidigare för att åka in en sväng på förlossningen.. det kommer ett nytt inlägg om detta..

 

 

 

 

Förlåt mamma, nästa gång stannar vi längre!

 

Nu börjar jag sakna barna också, kanske dags att lägga sig snart..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0