Gomorron fredag!

Hade väldigt svårt att somna igår, jag och Mats låg och spelade Angry birds ett tag och sedan fick jag världens hostattack. Trodde jag skulle hosta upp allt innehåll som finns i kroppen, det gjorde så ont både i halsen och i bröstet.

Det lugnade ner sig till slut som tur va och jag kunde somna vid 2. Vaknade igen vid 3 av att jag fick en svettattack, inte alls trevligt! :/

 

Ställde klockan så vi kom upp i vettig tid idag (8.45), jag ringde till chefen för att berätta om mitt nya jobb men mamma hade tydligen hunnit före.. lite typiskt henne :P

 

Jag går fortfarande omkring med ett leende på läpparna och kan knappt tro att det är sant! :D

 

Vi ska snart åka ner till Malin och hämta hem Amanda, ska bli skönt att få hem henne igen. Det har varit lite väl tyst här hemma :)

 

Vad vi gör resten av dagen återstår att se, det kommer iallafall lite nya magbilder senare eftersom vi går in i en ny vecka idag! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0