Kvällens film!

Josh och Renai har precis flyttat in i ett stort hus tillsammans med sina tre barn när en av sönerna är med om en olycka på vinden och hamnar i koma. När han några månader senare får komma hem för att vårdas av familjen inträffar en rad oförklarliga och skrämmande händelser. Josh och Renai börjar misstänka att huset är hemsökt, men sanningen överträffar deras vildaste mardrömmar.
Den var riktigt bra, Malin och Mats hade svårt att andas genom hela filmen tror jag :)
Jag hade fullt upp med att ta hand om dom så jag blev inte så rädd som jag trodde att jag skulle bli.. helt klart sevärd! :D


Kommentarer
Zoofie

Usch, början är så jävla vidrig. Typ de första 40 minuterna. Sedan blir den överdriven ^^ Slutet är dock hemskt också :o

2011-07-02 @ 01:13:28
URL: http://zoofie.devote.se
Malin

Sjukt längesedan jag va så rätt som jag va när vi såg den där filmen. Men som mats sa: de är ju de som är tjusningen med sånna filmer. Tur jag hade en valross att gömma mig bakom ;) Love you sis<3

2011-07-03 @ 20:39:53
URL: http://lundbergmalin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0