Onsdag

Hej hej hallå!

Jag har ändrat mina kissrutiner jag har haft på natten tidigare, jag vaknade alltid vid 3 tiden och behövde gå upp och kissa men nu har jag vaknat vid 7 tiden senaste veckan.. känns jätteskönt! :)
Amanda kom in strax efter 7 och ville titta på tv:n, gick och la mig på soffan med henne och somnade om. Vaknade kvart över 10! Då sov Amanda också men Nora hade vaknat så hon satt och tittade på Sommarlov!
Nu är ungarna hos grannen och leker, jag håller på att baka och Mats håller på med våran nya leksak ;)
Just nu har jag en Pollykaka i ugnen och sedan ska jag göra en Kokostoscakaka, får se vad det blir av allt.. förhoppningsvis GOTT! :D
Önskar och hoppas på att bäbis vill
komma ut ganska snart
Håller på att längta ihjäl mig efter dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0