Resfeber!

Om 3 timmar går tåget till Karlstad, vi kommer att ha första bytet i Gävle och sedan i Stockholm.

Jag hoppas vi hittar rätt och kommer ner i hyffsad tid :)

 

Börjar bli lite nervös nu och det känns lite jobbigt att lämna bort barna så länge (5 nätter) men jag vet att det kommer att gå hur bra som helst!

Det här är en baksida med att vara gravid, alla hormoner som spökar hela tiden. Jag grinar för allt :/

När jag väntade Nora var jag 1000 gånger värre, jag gjorde inget annat!

 

Vi ska snart fara och handla lite färdgodis och sedan åka ner till Malin och Emil. Malin jobbar men Emil tar emot barna :)

Mamma eller Kjell kommer att skjutsa oss ner till tåget därifrån..

 

 

Jag har en önskan under resan och det är att bäbisen stannar kvar i magen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0