Tidig morgon

Imorse klev jag upp "jättetidigt", ställde klockan på 8 för att hinna göra mig klar innan jag for till Sundsvall för att hälsa på en massa kollegor!

Var längesen jag klev upp så tidigt, annars brukar vi ställa klockan på 9 för att väcka barna så vi inte sover bort hela dagarna! :)

 

Det var skitkul att träffa alla igen, vi åt lunch och surrade. Fick mysa lite med en bäbis också :D

Fick även höra att jag var brun och såg fräsch ut!

Medans jag var där nere så började regnet att ösa ner, det haglade till och med ett tag. Det åskade och blixtrade som bara den!

 

Ikväll har vi packat för fullt, barnen ska sova hos Malin tills på måndag.

Jag och älsklingen ska åka ner till Karlstad och hälsa på Per och Marie, vi tar tåget ner så jag slipper sitta och köra.

Ska bli skönt att komma iväg ett tag så här innan bäbisen kommer, det är sista chansen att hitta på något nu :)

Dom har precis flyttat så jag hoppas vi har någonstans att sova :P

 

Kommer inte att blogga så mycket på ett tag nu, vi kommer hem på måndagkväll. Men det kommer säkert nån liten uppdatering!

 

Ha det så bra så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0