Våran lördag

Upptäckte nu att jag faktiskt inte har skrivit någonting idag, har inte tänkt på det faktiskt.

Har haft mycket att tänka på idag och humöret har åkt berg och dalbana men nu är allting löst iallafall.. :)

 

Ska gå och lägga mig i sängen och läsa lite nu och hoppas på att jag somnar innan 2 inatt, det blir inte mycket sömn nu för tiden. Jag somnar sent, vaknar varje gång jag behöver vända på mig, går upp och kissar någon gång och tittar på klockan. Lite drygt men jag ska inte klaga eftersom jag fortfarande kan vila på dagarna om jag känner för det.

 

Barnen har varit med farmor på stranden idag och haft det bra, jag har inte gjort så mycket alls. Ganska skönt!

Om det blir fint väder imorrn så blir det nog stranden för våran del, tyckte Mats sa nåt om det tidigare..

 

Nä, nu ska jag lägga mig.. ! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0