Dagens paketskörd!

Dessa byxor kom förra veckan men har inte hunnit visa upp dom :)

 

Traderafynd!

 

Mössan är i exakt samma färg som setet ovanför!

 

En jättesöt tummentröja..

 

 

Från HM:

Ett NÄSTAN likadant set som det ovanför, den här färgen är mycket ljusare och i strl 56, det andra är i 50 ;)

 

En kjol till mig som jag kan ha varma sommardagar, perfekt att linnet passade till :D

 

Jag fick även hem lite strumpor och ett läppglans. Älsklingen fick strumpor, kalsonger och en munkjacka!

 

 

Fick även hem min goodiebag som jag beställde förra veckan!

 

Duschkräm och body lotion, den lilla flaskan är perfekt att ha med sig in på förlossningen sedan!

 

Det var allt för idag, hoppas på fler traderapaket imorgon!! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0