Frusen

Usch, en sån här dag önskar jag att vi hade ett badkar som jag kunde krypa ner i, varmt vatten och en massa skum som luktar gott.

Har stått ute och tittat på Noras fotboll, det var kallt som attan men det var det värt för dom var hur bra som helst idag. Tror dom vann med 6-0. Nora stog i mål i första halvlek och var jätteduktig och sedan sprang hon som aldrig förr på planen. Hon har verkligen känslan för det här med fotboll, hon vet vart hon ska vara och ser alla möjligheter! :D

 

Nu ska ungarna hoppa in i duschen och sedan hoppas jag på lite lugn och ro. Dom har gått an hela dagen och har inte varit vänner särskilt många minuter. Dom bråkar och tävlar om allt och är dryg och stor i truten åt varandra!

 

Mitt humör har inte varit på topp idag tyvärr, hoppas på en bättre dag imorrn!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0