Igångsättning??

Jag behöver verkligen er hjälp nu för nu snurrar det i skallen riktigt rejält..

Ni som hängt med ett tag vet ju att Mats skulle få operera sig i början på juni men att det blev inställt. Han skulle tidigast kunna få ny tid vecka 34.

 

Nu har det kommit nya bud, hans läkare som skulle göra operationen har blivit sjuk tydligen och kommer inte kunna operera Mats som planerat.

Han ska istället få opereras nere i Uppsala i början på augusti!! Det innebär att han först ska åka ner på inskrivningssamtal och sedan en tur till för att göra operationen.

Bäbisen är beräknad till den 11/8!

 

Både han och jag är ju överens om att han ska ta chansen att få bli opererad så fort som möjligt eftersom han inte har ett fungerande liv med hans knä idag.

 

Men hur löser vi detta? Jag vill inte föda barnet utan Mats närvaro och han vill såklart också vara med så det bästa vore ju om lillskrutten i magen ville titta ut i slutet på juli men det kan man ju aldrig veta..

 

Någon som vet om man kan få bli igångsatt i förtid eller har ni några andra bra tips på vad vi ska göra??

Jag behöver verkligen hjälp i denna fråga!!

 

 

 

 



Kommentarer
Anette

Igångsättning kan ni nog få igenom i upp till 2 veckor innan. Sen vet jag inte om dom tycker att det är ett giltigt skäl till en igångsättning, men det tvivlar jag på att dom inte skulle godkänna!



Jaaa... hua! Kvällen har varit lite bättre i alla fall :)

2011-06-20 @ 21:47:00
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0