Lördag!

Jag är trött idag, börjar få lite svårt att sova på nätterna och är uppe och kissar. Men jag ska egentligen inte klaga, har inte behövt kissa nattetid tidigare!

 

Just nu gör vi inte så mycket alls här hemma, vi väntar mest på att tiden ska gå :)

Vi ska snart fika och sedan göra oss klara för Noras fotboll, efter fotbollen ska vi hem fort som attan så ungarna får duscha och sedan ska vi på 1-årskalas! :D

 

Det är skittråkigt väder ute så det är ju tur att vi har något att göra idag iallafall. När vi kommer hem sen ska jag lägga mig på sängen och läsa och vila en stund. Känner redan nu att jag behöver det.

 

Har haft ganska mycket sammandragningar sedan jag vaknade imorse, annars brukar det börja på eftermiddagen.. Får se om det ger med sig eller om det gör ondare framåt eftermiddagen, kanske skulle vara bra med en undersökning eller så väntar jag tills på torsdag när jag ska till BM och se om hon kan kolla hur det ser ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0