Ultraljudet!

Hoppas jag inte har gjort er oroliga eftersom jag inte har skrivit nånting om hur det gick idag :)

 

Vi har ju varit på ultraljud idag, jag var pirrig hela morgonen och förväntansfull. Vi hade lite tur och fick komma in före kl. 9, var en trevlig tjej som kom och kallade in oss.

Jag la mig på britsen och fick en massa kall gele på magen. Bäbisen fanns där och det var bara 1 som tur va :)

Den sov hela tiden och ville inte alls röra på sig, låg ihoprullad som en köttbulle.

Tjejen började att mäta alla delar och såg lite konstig ut. Hon frågade hur långt gången jag egentligen var.. blev lite nervös och tänkte att vafan, är jag tillbaka på vecka 13 eller??

Enligt sista mensen så skulle jag ha varit i vecka 18+5 idag men är bara i vecka 17+4!

Hon kunde därför inte göra klart undersökningen, man måste då vara i 18+ för att kunna göra anatomiundersökningen. Fick en ny tid om 2 veckor, den 22/3 kl. 9.

Eftersom h*n inte ville visa sig från sin bästa sida så får vi fortfarande vara nyfikna på vilket kön det är :D

Men alla mått var bra och det är ju det viktigaste!

 

Vi fick med oss en bild som vi kunde visa Nora och Amanda, det var den bästa hon kunde få till.. :)

Våran älskade ängel, har en känsla som säger mig att det är en liten pojk..

Nytt BF 11 augusti!

 

 

Efter att vi hade varit på sjukhuset så for vi förbi jobbet en sväng och sa hej till mamma, chefen och någa kollegor. Sedan for vi till Birsta och var där i mååånga timmar, har provrullat barnvagnar och bestämt oss för vilken sort vi vill ha. Kikade på en massa andra bäbisgrejer också som vi behöver :D

Barna fick leka i leklandet inne på IKEA och var överlyckliga.

 

Dagen har varit helt underbar och nu njuter jag av att sitta och slappa i soffan, har rejält ont i svanken efter allt gående..!



Kommentarer
Malin

Gud vad jag längtar :D Så myyysigt!!

Älskar er<3

2011-03-08 @ 20:53:08
URL: http://lundbergm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0