Dagen idag..

Idag var vi på Noras skola när dom hade öppet hus, tyvärr så glömde jag kameran hemma :(

Mötte Ida efter vägen så hon följde också med..

När vi kom dit så stog alla barnen ute på skolgården samlade och sedan sjöng dom några sånger för oss föräldrar. Dom sjöng jättefint och jag började nästan gråta, det finns vissa nackdelar med att vara gravid :P

Jag lyckades hålla mig iallafall och jag gruvar mig lite inför skolavslutningen.. det kommer bli lite jobbigt. Jag är ju nog känslig som jag är ändå.

Tänk att hon snart slutar i ettan, min stora tjej!

 

Efter sångstunden så fick vi gå in i klassrummet och titta på alla teckningar och arbeten dom har jobbat med :)

Måste bara få säga att Nora är enormt begåvad när det gäller att rita och måla! Shit vad duktig hon är!!

 

 

På eftermiddagen var jag på utvecklingssamtal på Amandas dagis, det gick jättebra och till hösten så kommer allt att lösa sig som vi vill så det känns jätteskönt!

Hennes sista dag innan långledigheten är på torsdag nästa vecka, hennes födelsedag!

Vi ska dit den 7 juni på avslutningsfika iallafall så då slipper hon missa det :D

 

Har haft en jättebra dag igen och imorrn är det fredag, dagen börjar med ett besök hos barnmorskan och sedan väntar det jobb..

Har bara fredag, lördag och måndag kvar att jobba. På tisdag ska jag sitta i en grupp och disskutera halva dagen och resten av dagen ska jag packa ihop alla mina grejer. På onsdag ska jag sitta och utbilda mig hela dagen innan jag åker hem.. sedan kommer jag inte tillbaka på väääääldigt länge och det känns så skönt! :D

 

Ska snart ta och krypa ner i sängen så jag kommer upp imorrn!


Jag älskar livet just nu!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0