Fullspäckad dag!

Det har inte varit någon brist på att ha något att göra idag.. Tilde kom hit vid kl 10 och sedan har det varit full fart :)

Jag tog med mig alla barnen på donken så dom fick lite lunch och blev målade till clowner sedan for vi vidare till coop för en storhandling.. tror vi var borta 2½ timme :D

Det gick jättebra men Amanda har haft en jobbig dag idag, hon har varit arg och ledsen om vartannat. Hon ville inte lyssna och har bråkat en del.

Skönt att ha handlingen gjord, nu har vi mat tills vi får pengar nästa gång!

 

Jag har även hunnit sortera alla sopor, tömt kattlådorna, plockat undan, vikt tvätt och diskat.

Hann vila en stund medans barna tittade på en film innan middagen, väldigt välbehövligt. Amanda sov en stund hon med så hon är på lite bättre humör nu :)

 

Vi åt våfflor med grädde och jordgubbar till middag, hur gott som helst! :D

 

Nu sitter vi allihopa och tittar på barnprogram, ska snart duka fram lite popcorn, chips och saft!

Tilde sover över så Nora är skitglad :D

 

 

Imorrn väntar lite fotboll på schemat och sen vet jag inte vad vi ska hitta på!

 

 



Kommentarer
Anette

Vad kul! Här var det riktigt poppis i varje fall :)

2011-05-28 @ 19:44:45
URL: http://nettangrillspetta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0