Happy birthday!!

Idag är det ingen vanlig dag, idag är det min födelsedag! :)

Vill inte ens tänka på hur gammal jag blir.. känns lite jobbigt faktiskt.

 

Blev "väckt" av Mats och barnen kl. 05.14, dom hade fixat frukost och så fick jag fina teckningar och en present som Nora hade gjort! Dagen kunde inte ha börjat bättre.. fick somna om en liten stund på soffan innan jag klev upp.

 

Har varit hos tandis och tagit bort ALL TANDSTEN! Snacka om skön känsla.. det ilade till några gånger men det gick finemang. Känner mig jättefräsch i munnen nu :D :D :D

 

Har plockat undan lite här hemma och ska snart hoppa in i duschen med ungarna, Mats ska få den stora äran att dammsuga ;)

 

Vilken härlig dag!! Det bästa av allt är ju att jag är ledig.. och efter helgen har jag bara 2½ vecka kvar på jobbet!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0