LEEEEEDIG!!!

Nu har jag gjort min sista dag på jobbet på väääldigt länge!

Har inte riktigt förstått än att jag ska vara ledig, har varit stressigt hela eftermiddagen och kvällen så jag har inte kunnat känna efter.

 

Amanda fyller år imorrn så det är en hel del som ska fixas under morgondagen, allt är inhandlat iallafall!

Det värsta av allt är städningen :(

Jag är halvt handikappat och Mats har gjort illa nacken så han är ganska handikappad han med..

Tur att det kommer en söt liten kille imorgonbitti som vi ska passa en stund så blir vi på bra humör :D

 

Bilen ska in på verkstan också, pengarna bara rullar iväg innan vi ens har sett skymten av dom :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0