Vilken underbar dag!

Den här dagen har verkligen varit kanon på alla sätt och vis! :)

 

Jag fick den stora äran idag att ha överdirektören på Försäkringskassan bredvid mig, lyssnandes på mina samtal i en halvtimme. Var jättenervös innan han kom men det gick jättebra och jag hade bra samtal. Allt flöt på och han var jättetrevlig!

Sedan var vi några stycken som fick träffa han en stund för att komma med lite synpunkter och lyssna på vad han hade att säga om framtiden osv..

 

Efter det lilla mötet så gick jag och fikade med alla mina härliga kollegor.. Elin, Camilla, Anna, Maria, Sara och Hans (hoppas jag inte glömde någon). Anna och Camilla hade med sig sina små söta barn så jag fick snusa på en liten liten bäbis som till och med fortfarande luktade bäbis :D Gissa om jag längtar efter min egna som ligger och jäser?? :)

Var så kul att träffa Elin igen också, har inte sett henne på nästan 1 år tror jag. Fick höra lite Takida skvaller ;)

 

Fick en jättefin present av allihopa (även från Kristina som hade hunnit gå hem innan jag kom) eftersom jag snart går hem på ledighet..

 

 

 

 

Jag måste ha dom bästa kollegorna i hela världen!! STORT TACK för alla fina grejjer.. mina favoritgodisar var jag tvungen att nalla av så fort jag kom hem :)

 

Det låg 2 paket och väntade på mig när jag kom hem också.. i det ena så var det 2 fina bodysar som jag hade beställt..

 

Och i det andra låg en mascara som jag vann för längesen, hade till och med glömt bort det :)

Ser fram emot att testa den imorgon, har hört att den ska vara riktigt bra!

 

Passade utmärkt nu när min andra precis har tagit slut :D

 

Dessutom så åt vi pizza till middag..!

Det här måste vara den bästa dagen på riktigt länge..

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0