Sjukstuga

Har ingen riktig ork att skriva nånting när jag inte är så pigg. Förkylningen vill inte riktigt ge med sig.
Kände mig som världens sämsta förälder igår men jag hade sån tur att grannen tog med sig både Nora och Amanda till drakborgen!

Dom hade jättekul och jag kunde vila utan dåligt samvete :)

Vi såg på 2 filmer igår, Hur många lingon finns det i världen? och A cinderella story.
Lingonfilmen var helt underbar, jag skrattade och grinade om vartannat och den andra filmen var sådär lagom mysig som jag och älsklingen gillar det! 


Freja har blivit snorig så hon har det lite jobbigt just nu med både näsan och magen :/


Har läst ytterligare lite tips om amningen så nu ska vi försöka få till det riktigt bra så hon kanske slipper lite av sina magproblem.. tycker så synd om henne och jag ska kämpa för att allt ska bli bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0