Torsdagen!

Igår var inte en av mina bästa dagar.
Jag vaknade och kände mig inte allt för pigg men jag var på benen iallafall, Marie kom hit och skjutsade barnen till skolan och dagis.

Försökte vila en stund på dagen men Freja ville inte alls sova, hon hade lite ont i magen hela dagen och satt fastklistrad på mig. Försökte jag lägga ifrån mig henne så vaknade hon efter 10 minuter.

Ju längre dagen gick desto sämre blev jag, febern kom och jag blev jättehängig. Så jävla dåligt tajmat eftersom Mats låg nere i Sundsvall på operation.

Vi åt färdiga (micrade) pannkakor till middag och sedan kom Marie och hämtade Nora och Amanda, dom fick vara med henne i några timmar så jag kunde få vila men det gick inte alls. Fick vila ung. en kvart totalt :/

Vid 23-tiden kom mamma upp för att hålla mig sällskap under natten om det skulle bli jobbigt med Freja. Det behövdes inte så mycket hjälp men det var jätteskönt att ha henne här!

Freja sov på min mage hela natten (med avbrott för mat) så jag hade lite ont i ryggen när jag vaknade imorse.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0